Згідно з інструктивно-методичними рекомендаціями «Про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку» (Лист МОН, молоді та спорту України від 19.08.2011 р.) та Угоди про співпрацю між Івангородською філією КЗ "Олександрівське НВО №2" та Івангородським дошкільним навчальним закладом від 03.09.16 р. з метою залучення до занять дітей дошкільного віку, особливо тих, які не відвідують дитячий садок, виникла потреба створити «Школу майбутнього першокласника», адже необхідність наступності в роботі пов’язаних між собою ланок навчання доведена практикою, тому треба утворити простір для реалізації в педагогічному процесі дитячого садка і школи єдиної, динамічної та перспективної системи виховання й навчання, що сприятиме зближенню умов виховання й навчання старших дошкільників і молодших школярів. Завдяки цьому перехід до нових умов шкільного навчання здійснюватиметься з найменшими для дітей психологічними труднощами, щоб забезпечити природне і комфортне їх входження в нові умови, що сприятиме підвищенню ефективності виховання й навчання учнів з перших днів перебування в школі.
Уже в 5-річному віці діти здатні до розумової активності,у них виникає жвава зацікавленість у процесах пізнання. Та тільки за умови проведення організованих занять та дидактичних ігор на них, діти охоче долають труднощі. Тоді заняття стають захоплюючими, викликають у дітей задоволення, створюють позитивні емоції, полегшують процес засвоєння певних знань.
Тому заняття з дошкільнятами слід організовувати, розвиваючи увагу, пам'ять, мислення, щоб потім уникнути перевантаження і забезпечити безболісну адаптацію майбутніх першокласників до шкільного навчання.
План роботи «Школи майбутнього першокласника»
Запрошені: діти 6-7-річного віку, які відвідують і не відвідують ДНЗ, їхні батьки
Мета: сприяти підвищенню мотивації до навчання в майбутніх
першокласників і створити передумови для успішної адаптації
дітей у початковій школі
Завдання:
- познайомити дітей та їхніх батьків з роботою школи, з учителями;
- сприяти підвищенню рівня інтересу дітей до школи; шкільних занять в емоційно сприятливій, доброзичливій атмосфері, створити умови для приємного знайомства вчителя з майбутніми першокласниками;
- виявити за допомогою діагностичних методик, короткочасних спостережень індивідуальні особливості дітей, рівень їхньої готовності до шкільного навчання;
- організувати навчання для батьків майбутніх першокласників;
- провести індивідуальні консультації з батьками щодо підготовки дитини до школи з опорою на результати співбесіди та діагностичного обстеження.
День відкритих дверей для батьків майбутніх першокласників
Виховання – справа нелегка, і
покращення умов виховання –
один із священних обов’язків
кожної людини, бо немає
нічого важливішого від освіти
Сократ
№ | Зміст заходу |
1 | Зустріч батьків |
3 | Зустріч батьків з адміністрацією школи «Перший клас – це серйозно» |
4 | Презентація школи, початкової ланки освіти |
5 | Особливості змісту навчання в першому класі в умовах реалізації нового Державного стандарту та нової програми |
6 | Розвиток та підготовка дитини до школи. Порада батькам |
7 | Виступ «Дитячий садок і майбутні першокласники» |
8 | Психологічні особливості майбутнього першокласника |
9 | Виставка методичної та дитячої літератури |
10 | Анкетування батьків |
11 | Відкритий мікрофон «Запитуєте – відповідаємо» |
12 | Екскурсія по школі |
13 | Індивідуальні бесіди та консультації батькам майбутніх першокласників |
Коментарi