План роботи методичної студії на 2023/2024 н.р.

https://docs.google.com/document/d/1PPIAX88OcDbvX6DMYaCz7CR_7rLrUj_zj3_ZVoGgTG0/edit?usp=sharing

/Files/images/изображение_viber_2022-08-30_09-53-10-992 — копия.jpg

Звіт про роботу методичної студії (МС) Івангородської філії у 2022/2023 н.р. (звіт та презентація до нього)

https://docs.google.com/document/d/1VUNggthiTsdpDKSQkHnBjJcJh7KvuxB8hbP5-Zx3Nsg/edit

https://docs.google.com/presentation/d/1G0FvNqpxZfWJz1tGE9bvuU6rfw

VCFJyxBa3oDb0Syz8/edit#slide=id.g25444a4712c_0_42

Інформація

про роботу методичної студії Івангородської філії

КЗ «Олександрівський ліцей №2»

у 2021-2022 н. р.

Робота методичної студії у 2021-2022 навчальному році була спланована на основі науково-методичної проблеми Івангородської філії: Створення сприятливого освітнього середовища на основі технологічного та андрагогічного підходів.

Усі методичні заходи в Івангородській філії були спрямовані на вивчення, аналіз та пошуки шляхів покращення освітнього середовища закладу; зростання професійної майстерності, розвиток творчості, удосконалення загальної культури вчителя. Головна мета діяльності методичної студії полягала у виробленні стратегічних напрямів розвитку й удосконалення змісту освіти, у визначенні та впровадженні перспективних освітніх технологій, в організації та проведенні якісних методичних заходів, направлених на підвищення фахової майстерності педагогів.

Було сплановано та проведено 4 засідання методичної студії, на яких педагоги презентували своє бачення тих науково-методичних тем, які були заявлені у плані роботи і які були направлені на удосконалення освітнього середовища закладу. На першому ж засіданні було проведено психологічний практикум на тему «Як зробити навчання психологічно комфортним, легким та результативним» а також аукціон ідей щодо пам’ятки «Навчаю дистанційно», яку пізніше на основі ідей колег створила вчитель інформатики. Як показав час, ця пам’ятка була саме тим інструментом, яким ми керувалися майже увесь рік.

Під час роботи між першим та другим засіданнями МС було проведено анкетування «Яким є освітній простір нашої школи?», у якому взяли участь педагоги, учні 8 і 9 класів, батьки учнів 4 і 8 класів. Такий вид роботи дав нам можливість побачити позитивні моменти нашого закладу, а також допоміг виокремити напрями удосконалення освітнього простору закладу. Результати анкетування було обговорено на другому засіданні МС під час круглого столу «Сучасний погляд на освіту. Вимоги до сучасного освітнього середовища». Було визначено 3 головні напрямки удосконалення сприятливого освітнього середовища: облаштування належного матеріального забезпечення, надання освітньому процесу відповідного соціально-психологічного супроводу , забезпечення об’єктивного та адекватного оцінювання рівня знань здобувачів освіти. Глибшому вивченню цих напрямків нам допомогли педагогічні читання, які провели для педагогів середньої ланки вчителі початкових класів. Зокрема було досліджено такі теми: - Роль освітніх осередків у підвищенні пізнавального інтересу здобувачів освіти. - Психолого-педагогічні особливості дитини як орієнтир освітньої діяльності вчителя (дитиноцентиризм). - Особливості оцінювання учнів у Новій українській школі.

Працюючи над науково-методичною проблемою, ми звернулися також до спадщини В.О.Сухомлинського. На основі його праць асистентами вчителів було створено методичний бюлетень «Зовнішнє середовище – визначальний фактор духовного життя школярів». Цей вид роботи ще раз показав, наскільки ідеї НУШ є співзвучними із гуманістичним педагогічним вченням нашого відомого земляка.

Одним із важливих завдань методичної роботи було підвищення професійного рівня вчителя через самоосвітню діяльність, педагоги школи успішно проходять навчання відповідно програми підвищення кваліфікації, беруть активну участь у семінарах, вебінарах та онлай-курсах. Усі вчителі філії провели відкриті уроки, на яких продемонстрували реалізацію науково-методичних проблем самоосвітньої діяльності, поділилися досвідом роботи та напрацюваннями з колегами. Важливим є і те, що майже усі наші вчителі (83%) мають свої професійні блоги та сайти, за допомогою яких вони не лише узагальнюють власний досвід, але і мають змогу ділитися своїми надбаннями з усіма учасниками освітнього процесу, забезпечувати більш якісне дистанційне навчання.

Підсумок наполегливої праці всього педагогічного колективу – це результативність участі учнів у предметних олімпіадах різного рівня та різноманітних творчих та інтелектуальних конкурсах, туристичних змаганнях. Ми маємо такі здобутки:

- 8 олімпіадних перемог районного рівня (історія, вчитель - Назаренко О.Ю.; українська мова, вчитель -Заїкіна Т.М.; інформаційні технології і фізика, вчитель - Балдовська М.О.; географія, вчитель - Гретченко Л.Г.; трудове навчання, вчитель – Сергійчук О.В.; англійська мова, вчитель – Коломієць Г.М.; хімія, вчитель Правосудько Г.М.)

- 2 перемоги у мовно-літературних конкурсах районного рівня ( вчитель -Заїкіна Т.М.)

- ІІІ місце в обласному етапі олімпіади з історії, вчитель - Назаренко О.Ю.;

- перемоги у туристичних змаганнях (керівник гуртка «Спортивний туризм» - Правосудько Р.С.)

На високому методичному рівні були проведені всі заплановані у навчальному закладі предметні тижні, що стало ще одним підтвердженням результативності спланованої та узгодженої методичної взаємодії філії та опорної школи.

Одним із напрямів діяльності МС в школі є робота з батьками учнів. У цьому навчальному році в Івангородській філії проходили не лише традиційні збори батьків та родинні свята, а і уже традиційні навчання для майбутніх першокласників та їхніх батьків. Було проведено ряд занять з метою формування спеціальних знань про особливості розвитку маленьких школярів та їх майбутнього навчання в умовах НУШ. Педагогічні консультації батькам надавали вчителі початкової школи, завідувач філії Коломієць Г.М., заступник з НВР Бойко С.М.

У цьому навчальному році 3 педагоги філії (Коломієць Г.М., Заїкіна Т.М., Таладіон О.В.) пройшли атестацію, під час якої показали суттєве підвищення своєї фахової майстерності та отримали заслужене визнання своїх досягнень атестаційними комісіями закладу та району.

Діяльність методичної студії можна вважати задовільною, адже вона була спрямована на реалізацію креативного потенціалу кожної особистості, створення умов для підвищення професійної компетентності та педагогічної майстерності вчителів школи, активізацію їхньої творчої діяльності, забезпечення та підтримки упровадження інноваційних освітніх технологій, а в кінцевому результаті - на розвиток і творчу самореалізацію кожного з учасників освітнього процесу: вчителів, учнів, батьків.Педагоги філії продовжували удосконалювати вміння навчати і навчатися дистанційно, поглиблювали вивчення педагогічних технологій та втілювали у педагогічну практику андрагогічний підхід, без якого сьогодні неможлива модернізація освітнього процесу .

Бойко С.М., заступник завідувача філії з НВР.

Презентацію-звіт про роботу методичної студії у 2021-2022 навчальному році дивіться, преходячи за посиланням

https://docs.google.com/presentation/d/1jZzbNEpV9KR-VDODVC5Ja942ZHCP4hec8dqO-Z8FeIk/edit#slide=id.p

Інформація

про роботу методичної студії Івангородської філії

КЗ «Олександрівське НВО №2»

у 2020-2021 н. р.

З метою забезпечення умов для ефективної методичної роботи,

на виконання наказу «Про організацію методичної роботи у КЗ «Олександрівське НВО №2» №130 від 01.09.2017 року та відповідно до Положення про методичні студії у 2020-2021 н. р. в Івангородській філії була організована робота методичної студії.

Методична робота студії у філії спрямована на удосконалення фахової майстерності та професійний розвиток учителів, підвищення творчої активності педагогів. Головна мета методичної діяльності полягала у виробленні стратегічних напрямів розвитку й удосконалення змісту навчання та виховання в умовах реформи школи, реалізації планів Нової української школи, у визначенні та впровадженні перспективних освітніх технологій, в організації та проведенні якісних методичних заходів, направлених на підвищення фахової майстерності педагогів.

У 2020-2021 навчальному році педагогічний колектив філії продовжував працювати над реалізацією науково-методичної проблеми «Ефективне використання навчального та виховного середовища для розвитку і творчої самореалізації особистості».

Головні завдання, над якими працював педагогічний колектив, це:

- підвищення професійної компетентності та педагогічної майстерності вчителів школи, активізація їх творчої діяльності;

- упровадження інноваційних освітніх технологій;

- визначення шляхів підвищення ефективності освітнього процесу в закладі в умовах реформи освіти.

Упровадження в освітній процес інноваційних технологій і методик потребувало оптимального поєднання й конструювання різноманітних групових та індивідуальних форм методичної взаємодії філії та опорної школи. Планомірній роботі над науково-методичною проблемою були підпорядковані колективні та індивідуальні форми методичної роботи. Ефективними були засідання малої педагогічної ради, на яких розглядались питання:

- Впровадження інноваційних підходів у діяльність педагогів.

- Сучасні педагогічні технології як шлях до якості освіти та розвитку творчої особистості.

- Розвиток творчих здібностей учнів та зацікавленості їх до навчання як результат впровадження педагогічних інновацій.

Працюючи над удосконаленням методичної майстерності, ми продовжували вивчати та практично використовувати педагогічну спадщину В.О.Сухомлинського. Зокрема було організовано методичний діалог «Ідеї В.Сухомлинського у Новій українській школі» та створено методичний кейс-дослідження на тему «В.О.Сухомлинський про уміння вчитися».

Одним із важливих завдань методичної роботи було підвищення професійного рівня вчителя через самоосвітню діяльність, усі педагоги школи успішно проходять навчання відповідно програми підвищення кваліфікації, беруть активну участь у семінарах, вебінарах та онлай-курсах. Також результативними були такі форми роботи: робота над індивідуальною проблемною науково-методичною темою, створення портфоліо, усі вчителі школи провели відкриті уроки, на яких продемонстрували реалізацію науково-методичних проблем самоосвітньої діяльності, поділились досвідом роботи та напрацюваннями з колегами. Учителі філії взяли активну участь у «Педагогічній олімпіаді» КЗ «Олександрівське НВО №2», проведеній з метою завершення роботи над науково-методичною проблемою закладу «Ефективність впровадження інноваційних технологій в освітній процес як засіб підвищення якості навчання».

У цьому навчальному році 4 педагоги філії пройшли атестацію, під час якої показали суттєве підвищення своєї фахової майстерності та отримали заслужене визнання своїх досягнень атестаційними комісіями закладу та району. В цей період в рамках тижня інклюзивного навчання 16.12.2020 року на базі Івангородської філії було проведено онлайн-семінар по інклюзивній освіті на тему «Роль асистента вчителя у навчально-виховному процесі класу», на якому були присутні педагоги Олександрівського НВО №2. Під час семінару усі присутні побачили відео уроку в інклюзивному класі на тему «Давня Індія», який провели учитель історії Назаренко Оксана Юріївна та асистент вчителя Кравченко Надія Михайлівна.

Ми пишаємося своїми відмінниками: навчальний рік 5 учнів філії закінчили на високому рівні та отримали Похвальні листи. Це учениці 4 класу Меьник Катерина, 5 класу Мойса Анастасія, 7 класу Княгницька Вікторія та Кошман Богдана, учень 6 класу Король Павло.

Підсумок наполегливої праці всього педагогічного колективу – це і результативність участі учнів у різноманітних творчих та інтелектуальних конкурсах, туристичних змаганнях. Ми маємо такі здобутки:

- І місце в рейтинговій системі за підсумками міжсесійного періоду Олександрівського районного парламенту дітей зайняв шкільний парламент дітей Івангородської філії КЗ «Олександрівське НВО №2», координатор - педагог-організатор філії Зайцева А.Ю.;

- у ІІ (районному ) етапі ХІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Тараса Шевченка - І місце виборола учениця 7 класу Кошман Богдана, вчитель – Заїкіна Т.М.;

- у Всеукраїнському Марафоні з української мови імені Петра Яцика взяли участь двоє учнів та отримали відзнаки за успішне проходження усіх ІV етапів: Бажан Максим, 3 клас, вчитель – Кошман І.В., Кошман Богдана, 7 клас, вчитель – Заїкіна Т.М.;

- перемоги у туристичних змаганнях обласного рівня (керівник гуртка «Спортивний туризм» - Правосудько Р.С.): Кубок області зі спортивного орієнтування – І місце Кравченко Анастасія, 6 клас, ІІ місце Мойса Анастасія, 5 клас; ХХХІІІ Чемпіонат області зі спортивного орієнтування – ІІ місце Мойса Анастасія, 5 клас, ІІ місце Бажан максим, 3 клас; І етап Кубку області зі спортивного орієнтування – ІІ місце – Боровіков Денис, 7 клас, ІІ місце – Щупаковський Сергій, 3 клас, ІІІ місце – Бажан Максим, 3 клас; ІІ етап кубку області зі спортивного орієнтування – ІІ місце Бажан Максим, 3 клас, ІІ місце Мойса Анастасія, 5 клас;

- диплом та грошову винагороду за активну участь у конкурсі на кращий твір за темою “Лісівник – господар в лісі” в рамках акції “Створюємо ліси разом” отримала учениця 7 класу Кошман Богдана - член гуртка “Юні друзі природи”, керівник Правосудько Г.М.

На високому методичному рівні були проведені всі заплановані у навчальному закладі предметні тижні та декади, що стало ще одним підтвердженням результативності спланованої та узгодженої методичної взаємодії філії та опорної школи.

Одним із напрямів діяльності МС в школі є робота з батьками учнів. У цьому навчальному році в Івангородській філії проходили не лише традиційні збори батьків та родинні свята. У січні та лютому цього навчального року щочетверга в Івангородській філії навчалися, крім майбутніх першокласників, і їхні батьки, для яких було проведено ряд занять з метою формування спеціальних знань про особливості розвитку маленьких школярів та їхнього майбутнього навчання в умовах НУШ. Педагогічні консультації батькам надавали вчителі початкової школи, вчителька нинішніх першокласників Ставенко Ольга Василівна та перша вчителька майбутніх першокласників Таладіон Ольга Валентинівна; завідувач філії Коломієць Г.М. познайомила батьків із досягненнями вчительського та учнівського колективів за останні роки; заступник з НВР Бойко С.М. розкрила особливості принципу педагогіки партнерства, що є основою співпраці батьківського та вчительського колективів у нових умовах. На прохання батьків до філії були запрошені спеціалісти Олександрівського НВО №2 логопед Ситник С.О. та психолог Рустамян О.М., які працювали як із дітьми, так і з батьками. Позитивні відгуки батьків про такий всеобуч свідчать про важливість та необхідність таких занять, а також вселяють надію в те, що майбутні першокласники зможуть легко адаптуватися до навчання у школі і матимуть гарні успіхи.

Уже третій рік поспіль у філії організовано інклюзивне навчання двох дітей з особливими освітнім потребами, у 6 і 7 класах. Працювати і учням, і педагогам у цих класах допомагали асистенти вчителя, які здійснювали соціально-педагогічний супровід цих дітей. Також у закладі активно працювала команда психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП, проводилися засідання членів команди, на яких відбувалося визначення напрямів психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, надавалася методична підтримка педагогічним працівникам закладу освіти з організації інклюзивного навчання.

Діяльність методичної студії була спрямована на реалізацію креативного потенціалу кожної особистості, створення умов для підвищення професійної компетентності та педагогічної майстерності вчителів школи, активізацію їхньої творчої діяльності, забезпечення та підтримки упровадження інноваційних освітніх технологій, а в кінцевому результаті - на розвиток і творчу самореалізацію кожного з учасників освітнього процесу: вчителів, учнів, батьків.Педагоги філії з честю витримали випробування дистанційним навчанням, тому що змогли не лише налагодити контакти із усіма учнями закладу та надавати їм освітні послуги не залежно від рівня технічного забезпечення родин дітей, але і активно працювали над підвищенням власної педагогічної майстерності на різних освітніх платформах.

Бойко С.М., заступник завідувача філії з НВР.

Інформація

про роботу методичної студії Івангородської філії

КЗ «Олександрівське НВО №2»

у 2019-2020 н. р.

З метою забезпечення умов для ефективної методичної роботи,

на виконання наказу «Про організацію методичної роботи у КЗ «Олександрівське НВО №2» №130 від 01.09.2017 року, керуючись Положенням про методичні студії, в Івангородській філії була організована робота методичної студії.

Робота методичної студії у філії спрямована на удосконалення професійної майстерності, розвиток творчості та загальної культури вчителя. Головна мета методичної діяльності полягала у виробленні стратегічних напрямів розвитку й удосконалення змісту навчання та виховання в умовах реформи школи, реалізації планів Нової української школи, у визначенні та впровадженні перспективних освітніх технологій, в організації та проведенні якісних методичних заходів, направлених на підвищення фахової майстерності педагогів.

У 2019-2020 навчальному році педагогічний колектив філії продовжував працювати над реалізацією науково-методичної проблеми «Ефективне використання навчального та виховного середовища для розвитку і творчої самореалізації особистості».

Головні завдання, над якими працював педагогічний колектив, це:

- підвищення професійної компетентності та педагогічної майстерності вчителів школи, активізація їх творчої діяльності;

- упровадження інноваційних освітніх технологій;

- визначення шляхів підвищення ефективності освітнього процесу в закладі в умовах реформи освіти.

Упровадження в освітній процес інноваційних технологій і методик потребувало оптимального поєднання й конструювання різноманітних групових та індивідуальних форм методичної взаємодії філії та опорної школи. Планомірній роботі над науково-методичною проблемою були підпорядковані колективні та індивідуальні форми методичної роботи. Ефективними були засідання малої педагогічної ради, на яких розглядались питання:

- Проблеми формування мотивації у навчальній діяльності.

- Розвиток творчих здібностей учнів.

- Сутність і можливості проектного навчання. Організація роботи учнів над проектами.

Працюючи над удосконаленням методичної майстерності, ми продовжували вивчати та практично використовувати педагогічну спадщину В.О.Сухомлинського. Зокрема було проведено педагогічну вітальню, на якій було презентовано методичний кейс «Творча реалізація педагогічних ідей В.Сухомлинського», де представлено напрацювання вчителів філії.

Одним із важливих завдань методичної роботи було підвищення професійного рівня вчителя через самоосвітню діяльність. Результативними були такі форми роботи: робота над індивідуальною проблемною науково-методичною темою, створення портфоліо, усі вчителі школи провели відкриті уроки, на яких продемонстрували реалізацію науково-методичних проблем самоосвітньої діяльності, поділились досвідом роботи та напрацюваннями з колегами.

У цьому навчальному році 5 педагогів філії пройшли атестацію, під час якої показали суттєве підвищення своєї фахової майстерності та отримали заслужене визнання своїх досягнень атестаційними комісіями закладу та району. В цей період, у листопаді 2019 року, на базі Івангородської філії було проведено семінар-практикум учителів зарубіжної літератури Олександрівського району на тему «Інтеграція знань – шлях до розвитку життєвих компетентностей здобувача освіти». Учасники семінару були присутні на відкритому уроці, який проводили вчителі зарубіжної літератури Бойко С.М. та української літератури Правосудько Г.М. Учні під керівництвом учителів порівнювали повість Івана Франка «Захар Беркут» та роман Вальтера Скотта «Айвенго». Вчителі показали, як інтеграція знань з різних предметів допомагає учням у розвитку їхніх життєвих компетентностей. У грудні 2019 року відбувся семінар учителів хімії КЗ «Олександрівську НВО №2», на якому вчителька Правосудько Г.М. показала відкритий урок хімії у 7 класі на тему: "Відносна молекулярна маса речовини, її обчислення за хімічною формулою". Робота вчительки і учнів була досить високо оцінена присутніми на уроці колегами.

Результативною була і методична самоосвітня робота вчителів, їхня успішна участь в інтернет-марафонах, вебінарах, у сесіях Інтерактивної школи творчого вчителя, у педагогічних читаннях, в освітніх проектах. Учителі початкових класів Кошман І.В. та Хохлова Н.В. взяли участь у роботі районної Інтернет-газети, представивши свої напрацювання та свої розробки щодо роботи у майбутньому 3 класі Нової української школи.

Підсумок наполегливої праці всього педагогічного колективу – це і результативність участі учнів у предметних олімпіадах різного рівня та різноманітних творчих та інтелектуальних конкурсах, туристичних змаганнях. Ми маємо такі здобутки:

- 4 олімпіадні перемоги ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад ( правознавство, вчитель - Назаренко О.Ю., учень - Безпалько Владислав, 9 клас, ІІ місце; фізика, вчитель - Балдовська М.О., учень – Бондар Андрій, 7 клас, ІІІ місце; математика, вчитель - Бажан Т.О., учениця – Кошман Богдана, 6 клас ІІ місце; трудове навчання, вчитель –Сергійчук О.В., учень – Чепой Рустам, 9 клас, ІІІ місце);

- 3 перемоги у конкурсах районного рівня : - імені Т.Г Шевченка (вчитель – Заїкіна Т.М., учень – Кошман Богдана, 6 клас, І місце);

- імені Петра Яцика (вчитель – Хохлова Н.В.), учениця – Кириченко Катя, з клас, ІІ місце; вчитель- Заїкіна Т.М., учениця - Кошман Богдана, 6 клас, ІІ місце)

- перемоги у туристичних змаганнях районного, обласного, всеукраїнського рівнів (керівник гуртка «Спортивний туризм» - Правосудько Р.С.)

У цьому році учні школи також взяли участь в інтернет-олімпіадах «На урок» та були нагороджені дипломами І і ІІ ступенів, за що учителі Назаренко О.Ю., Кошман І.В., Заїкіна Т.М. отримали свідоцтва про підготовку переможців Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На урок» відповідно з історії, української мови.

На високому методичному рівні були проведені всі заплановані у навчальному закладі предметні тижні та декади, що стало ще одним підтвердженням результативності спланованої та узгодженої методичної взаємодії філії та опорної школи.

Одним із напрямів діяльності МС в школі є робота з батьками учнів. У цьому навчальному році в Івангородській філії проходили не лише традиційні збори батьків та родинні свята. У січні та лютому цього навчального року щочетверга в Івангородській філії навчалися, крім майбутніх першокласників, і їхні батьки, для яких було проведено ряд занять з метою формування спеціальних знань про особливості розвитку маленьких школярів та їхнього майбутнього навчання в умовах НУШ. Педагогічні консультації батькам надавали вчителі початкової школи Кошман Інна Василівна, яка працює з нинішніми другокласниками, Меренцова Антоніна Василівна, вчителька нинішніх першокласників, Ставенко Ольга Василівна, перша вчителька майбутніх першокласників; завідувач філії Коломієць Г.М. познайомила батьків із досягненнями вчительського та учнівського колективів за остання роки; заступник з НВР Бойко С.М. розкрила особливості принципу педагогіки партнерства, що є основою співпраці батьківського та вчительського колективів у нових умовах. На прохання батьків до філії були запрошені спеціалісти Олександрівського НВО №2 логопед Ситник С.О. та психолог Рустамян О.М., які працювали як із дітьми, так і з батьками. Позитивні відгуки батьків про такий всеобуч свідчать про важливість та необхідність таких занять, а також вселяють надію в те, що майбутні першокласники зможуть легко адаптуватися до навчання у школі і матимуть гарні успіхи.

Уже другий рік поспіль у філії організовано інклюзивне навчання двох дітей з особливими освітнім потребами, у 5 і 6 класах. Працювати і учням, і педагогам у цих класах допомагали асистенти вчителя, які здійснювали соціально-педагогічний супровід цих дітей. Також у закладі активно працювала команда психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП, проводилися засідання членів команди, на яких відбувалося визначення напрямів психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, надавалася методична підтримка педагогічним працівникам закладу освіти з організації інклюзивного навчання.

Діяльність методичної студії була спрямована на реалізацію креативного потенціалу кожної особистості, створення умов для підвищення професійної компетентності та педагогічної майстерності вчителів школи, активізацію їхньої творчої діяльності, забезпечення та підтримки упровадження інноваційних освітніх технологій, а в кінцевому результаті - на розвиток і творчу самореалізацію кожного з учасників освітнього процесу: вчителів, учнів, батьків.Педагоги філії з честю витримали випробування дистанційним навчанням, тому що змогли не лише налагодити контакти із усіма учнями закладу та надавати їм освітні послуги не залежно від рівня технічного забезпечення родин дітей, але і активно працювали над підвищенням власної педагогічної майстерності на різних освітніх платформах.

Бойко С.М., заступник завідувача філії з НВР.

Інформація

про роботу методичної студії Івангородської філії

КЗ «Олександрівське НВО №2»

у 2018-2019 н. р.

З метою забезпечення умов для ефективної методичної роботи, на виконання наказу «Про організацію методичної роботи у КЗ «Олександрівське НВО №2» №130 від 01.09.2017 року, керуючись Положенням про методичні студії, в Івангородській філії була організована робота методичної студії.

Методична робота в школі спрямована на зростання професійної майстерності, розвиток творчості, удосконалення загальної культури вчителя. Головна мета діяльності методичної студії полягала у виробленні стратегічних напрямів розвитку й удосконалення змісту навчання та виховання, у визначенні та впровадженні перспективних освітніх технологій, в організації та проведенні якісних методичних заходів, направлених на підвищення фахової майстерності педагогів.

Протягом навчального року діяльність педагогічного колективу була направлена на реалізацію науково-методичної проблеми «Ефективне використання навчального та виховного середовища для розвитку і творчої самореалізації особистості».

Головні завдання, над якими працював педагогічний колектив, це:

- підвищення професійної компетентності та педагогічної майстерності вчителів школи, активізація їх творчої діяльності;

- упровадження інноваційних освітніх технологій;

- визначення шляхів підвищення ефективності навчально-виховного процесу в закладі

Упровадження в навчально-виховний процес інноваційних технологій і методик потребувало оптимального поєднання й конструювання різноманітних групових та індивідуальних форм методичної взаємодії філії та опорної школи. Планомірній роботі над науково-методичною проблемою були підпорядковані колективні та індивідуальні форми методичної роботи. Ефективними були засідання малої педагогічної ради, на яких розглядались питання:

- Розвиток пізнавальної самостійності і творчих здібностей учнів: досвід і проблеми педагогічної практики.

- Сучасний вчитель – вчитель НУШ. Який він?

- Інтерактивні технології – шлях до формування творчої особистості.

Велика увага приділялась підготовці до святкування 100-річчя з дня народження видатного педагога-земляка В.О.Сухомлинського. Ефективним було проведення педагогічної вітальні «Ідеї В.О.Сухомлинського у Новій українській школі», в ході якої було зібрано цікавий матеріал, представлений у презентації «Творче використання ідей В.О.Сухомлинського». Дана презентація подавалась на районному методичному семінарі в панорамі креативних ідей та презентувала досвід вчителів школи із впровадження ідей В.О.Сухомлинського.

Одним із важливих завдань методичної роботи було підвищення професійного рівня вчителя через самоосвітню діяльність. Результативними були такі форми роботи: робота над індивідуальною проблемною науково-методичною темою, створення портфоліо, усі вчителі школи провели відкриті уроки, на яких продемонстрували реалізацію науково-методичних проблем самоосвітньої діяльності, поділились досвідом роботи та напрацюваннями з колегами.

Свідченням результативності методичної роботи є успішна участь педагогів у інтернет-марафонах, вебінарах, у сесіях Інтерактивної школи творчого вчителя, у педагогічних читаннях, в освітніх проектах. Учителі початкових класів Кошман І.В. та Хохлова Н.В. взяли участь у роботі районної віртуальної педагогічної лабораторії «Особливості організації навчально-виховної роботи в початковій школі у 2018-2019 н.р. в контексті реалізації завдань НУШ та змінених навчальних програм», представивши свої напрацювання по роботі в умовах Нової української школи. Учителі Кошман І.В. та Бажан Т.О. взяли участь в обласному відеофестивалі «Педагогічний креатив» та гідно представили свій досвід роботи. Вчитель 1-го класу Кошман І.В. успішно презентувала свій досвід із формування ключових компетентностей засобами LEGO на районному семінарі-практикумі заступників директорів з НВР «Нова українська школа: реалії і перспективи». Як одну з кращих було відмічено участь у конкурсі «Кращий майстер-клас вихователя групи продовженого дня» вчителя Меренцової А.В., вихователя ГПД.

Підсумок наполегливої праці всього педагогічного колективу – це і результативність участі учнів у предметних олімпіадах різного рівня та різноманітних творчих та інтелектуальних конкурсах, туристичних змаганнях. Ми маємо такі здобутки:

- 7 олімпіадних перемог (історія, правознавство, вчитель - Назаренко О.Ю.; інформаційні технології, вчитель - Балдовська М.О.; географія, вчитель - Гретченко Л.Г.; математика, вчитель - Бажан Т.О.);

- 6 перемог у різноманітних конкурсах районного рівня ( вчителі – Заїкіна Т.М., Назаренко О.Ю., Правосудько Т.О., Кошман І.В.);

- 1 місце в обласному етапі конкурсу учнівської творчості на тему «Історія державних символів України» завоювала учениця 9 класу Правосудько Діана з роботою на тему «Історія формування державних символів України», науковий керівник - Назаренко О.Ю.;

- перемоги у туристичних змаганнях районного, обласного, всеукраїнського рівнів (керівник гуртка «Спортивний туризм» - Правосудько Р.С.)

У цьому році учні школи також взяли участь в інтернет-олімпіадах «На урок» та були нагороджені дипломами І і ІІ ступенів, за що учителі Назаренко О.Ю., Кошман І.В., Заїкіна Т.М., Бойко С.М. отримали свідоцтва про підготовку переможців Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На урок» відповідно з історії, української мови, зарубіжної літератури.

На високому методичному рівні були проведені всі заплановані у навчальному закладі предметні тижні, що стало ще одним підтвердженням результативності спланованої та узгодженої методичної взаємодії філії та опорної школи.

Одним із напрямів діяльності МС в школі є робота з батьками учнів. У цьому навчальному році в Івангородській філії проходили не лише традиційні збори батьків та родинні свята. З 16.01 по 20.03.2019 року щосереди в Івангородській філії навчалися, крім майбутніх першокласників, і їхні батьки, для яких було проведено ряд занять з метою формування спеціальних знань про особливості розвитку маленьких школярів та їх майбутнього навчання в умовах НУШ. Педагогічні консультації батькам надавали вчителі початкової школи Кошман Інна Василівна, яка працює з нинішніми першокласниками, та Меренцова Антоніна Василівна, вчитель майбутніх першокласників; завідувач філії Коломієць Г.М. познайомила батьків із досягненнями вчительського та учнівського колективів за остання роки; заступник з НВР Бойко С.М. розкрила особливості принципу педагогіки партнерства, що є основою співпраці батьківського та вчительського колективів у нових умовах. На прохання батьків до філії були запрошені спеціалісти Олександрівського НВО №2 логопед Ситник С.О. та психолог Рустамян О.М., які працювали як із дітьми, так і з батьками. Позитивні відгуки батьків про такий всеобуч свідчать про важливість та необхідність таких занять, а також вселяють надію в те, що майбутні першокласники зможуть легко адаптуватися до навчання у школі і матимуть гарні успіхи.

Діяльність методичної студії була спрямована на реалізацію креативного потенціалу кожної особистості, створення умов для підвищення професійної компетентності та педагогічної майстерності вчителів школи, активізацію їх творчої діяльності, забезпечення та підтримки упровадження інноваційних освітніх технологій, а в кінцевому результаті - на розвиток і творчу самореалізацію кожного з учасників освітнього процесу: вчителів, учнів, батьків.

Бойко С.М., заступник завідувача філії з НВР.

/Files/images/0m/Слайд1.JPG

/Files/images/0m/Слайд2.JPG

/Files/images/0m/Слайд3.JPG

/Files/images/0m/Слайд4.JPG

/Files/images/0m/Слайд5.JPG

/Files/images/0m/Слайд6.JPG

/Files/images/0m/Слайд7.JPG

/Files/images/0m/Слайд8.JPG

/Files/images/0m/1.JPG

/Files/images/0m/2.JPG

/Files/images/0m/3.JPG

/Files/images/0m/4.JPG

/Files/images/0m/5.JPG

/Files/images/0m/6.JPG

/Files/images/0m/7.JPG

/Files/images/0m/8.JPG

/Files/images/0m/9.JPG

/Files/images/0m/10.JPG

/Files/images/0m/11.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 744

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.