З кожним днем інформаційно-комунікативні технології (ІКТ) все глибше проникають у навчально-виховний процес, стають його невід’ємною складовою. Ще недавно ІК-технологіями опікувалися тільки вчителі інформатики, нині ж це питання є актуальними для кожного педагогічного працівника. У Івангородській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів вже кілька років поспіль працює творча група вчителів-предметників для розв’язання проблеми «Впровадження інформаційно-комунікативних технологій у навчально - виховний процес».


/Files/images/творча група.jpg

Метою створення стало:активізація творчої професійної діяльності, стимулювання безперервної фахової освіти, підвищення відповідальності за результати навчання та виховання учнів, впровадження інформаційно-комунікативних технологій у роботу школи, пошук ефективних шляхів їх застосування в масовій практиці.

Творча група визначила для себе такі головні завдання:

  • Вивчення теорії і методики впровадження інформаційних технологій навчання на уроках іноземної мови, математики, зарубіжної літератури і на уроках початкової ланки .
  • Практичне використання активних та інтерактивних методів навчання на уроках іноземної мови, математики, зарубіжної літератури та в позаурочній діяльності.
  • Створення банку методичних розробок уроків іноземної мови, зарубіжної літератури, математики з використанням інформаційних технологій навчання.
  • Моделювання та апробація інтегрованих уроків.
  • Підготовка методичних рекомендацій з питань організації роботи з моделювання та проведення інтегрованих уроків із використанням ІКТ- супроводу.
  • Узагальнення досвіду роботи вчителів з питань організації та проведення навчальних занять (в урочний і позаурочний час).
  • Презентація досвіду роботи членів творчої групи на засіданнях РМО вчителів інформатики, надання допомоги вчителям школи при впровадженні ІКТ- супроводу.

Положення про творчу групу

План роботи творчої групи на 2016-2017 навчальний рік

План роботи творчої групи на 2015-2016 навчальний рік

План роботи творчої групи на 2014-2015 навчальний рік

План роботи творчої групи на 2013-2014 навчальний рік

Засідання№1.«Інтегрований урок – як одна із форм застосування комп’ютерних технологій».

1. Підготовчий етап

Вивчення науково-методичної літератури з проблеми інтегрованого уроку.

2.Основний етап

2.1. Теоретична частина

-Анкетування для виявлення рівня професійної компетентності учасників творчої групи

2.2 Практикум

-Обговорення відкритого уроку_______________________

-Вироблення рекомендацій, що до підготовки програмного забезпечення для відкритих уроків.

2.3 Психологічна підтримка

-Салон педагогічних ідей «Інтегрованість знань – технологія розвитку креативної особистості»

3. Підсумковий етап

-Підбір та розробка тем для відкритих уроків членів групи згідно до існуючого ПЗ школи.

Засідання№2.«Впровадження інтегрованих курсів у до профільній освіті (середня ланка)».

1. Підготовчий етап

Підбір та розробка тем для відкритих уроків членів групи згідно до існуючого ПЗ школи;

Вивчення програм інтегрованих курсів для середньої ланки;

Виявлення об’єктивного стану з даної теми для впровадження цих програм в навчально-виховний процес;

2.Основний етап

2.1. Теоретична частина

- Що таке креативність?

2.2 Практикум

-Обговорення відкритого уроку________________________________________

-Вироблення рекомендацій, що довибраних тем для учнівських проектів.

2.3 Психологічна підтримка

-Відпрацювання умовза яких можлива реалізація рекомендацій.

3. Підсумковий етап

Підготовка матеріалів для відкритих уроків та учнівської конференції.

Засідання№3.«Інтегрованість знань – шлях до розвитку творчої компетентної особистості».

1. Підготовчий етап

-Вивчення науково-методичної літератури з проблеми розвитку креативної та компетентної особистості.

2.Основний етап

2.1. Теоретична частина

Створення методичного бюлетеняна тему: «Інтегрованість знань - шлях до творчої особистості»

2.2 Практикум

-Обговорення відкритого уроку________________________________________

-Комп’ютерна підтримка навчального процесу.

2.3 Психологічна підтримка

-Діагностика розвитку рівня пізнавально-творчих здібностей

3. Підсумковий етап

-Розробка рекомендацій для створення ІКТ –супроводу інтегрованого уроку

Засідання№4.«Впровадження інтегрованих курсів у початковій ланці».

1. Підготовчий етап

-Вивчення науково-методичної літератури та програм інтегрованих курсів для початкової школи.

2.Основний етап

2.1. Теоретична частина

-Круглий стіл «Доцільність впровадження інтегрованого курсу вдо профільній освіті».

2.2 Практикум

-Обговорення матеріалів відкритого уроку________________.

-Презентація учнівських проектів.

-Обговорення матеріалів відкритого уроку.

2.3 Психологічна підтримка

-Анкетування та узагальнення досвіду членів творчої групи.

3. Підсумковий етап

-Аналіз результатів упровадження комп’ютерних технологій через введення інтегрованих курсів та інтегрованих уроків в практику навчально - виховного процесу.

Кiлькiсть переглядiв: 314

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.