Упровадження сучасної інформаційної системи навчання для розвитку творчої особистості вчителя та учня

2016/2017

Засідання 1 «Інформаційні технології в роботі вчителя початківця»

1.Підготовчий етап.

Вивчення проблеми «Реалізація міжпредметних звязків при вивченні різних предметів початкової ланки».

2. Основний етап.

-теоретична частина;

-Особливості пізнавальної сфери молодшого школяра

-Обговорення відкритого уроку _____________________________

-психологічна підтримка;

Практично – семінарське заняття «Розвиток загального інтелекту молодшого школяра».

3. Підсумковий етап.

-Підбір та розробка тем відкритих уроків членів групи.

Засідання 2
«Використання інтегрованості знань при викладанні літератури»

1.Підготовчий етап.

Методичний діалог.

Яким чином впливають ІТ на роботу вчителя філолога?

2. Основний етап.

-теоретична частина;

Як зробити урок не скучним. Методичні родзинки.

-практикум;

- Обговорення відкритого уроку _____________________________

- Вироблення рекомендацій, що до підготовки проектів та ПЗ для відкритих уроків.

-психологічна підтримка;

Практично – семінарське заняття «Актуальні тенденції у викладанні літератури»

3. Підсумковий етап.

-Підбір та розробка тем відкритих уроків членів групи.

Засідання 3 «Елементи ІТ на уроках»

1.Підготовчий етап.

Вивчення науково-методичної літератури з даної проблеми.

2. Основний етап.

-теоретична частина;

- Застосування ІТ на різних етапах уроків біології та хімії. Їх специфіка.

-практикум;

- Проведення відкритого уроку з даних предметів на тему

-психологічна підтримка;

Методичний семінар «Чи сприяє використання елементів ІТ на уроках інтегрованості знань…..»

3. Підсумковий етап.

-Підбір та розробка тем відкритих уроків членів групи.

Засідання 4 «Вплив інтегрованості знань на розвиток креативності мислення учня»

1.Підготовчий етап.

Вивчення методичної літератури з проблеми розвитку логічного мислення особистості.

2. Основний етап.

-теоретична частина;

-Як розвинути креативність мислення учня?

-Застосування елементів інтегрованості знань на уроках математики?

-практикум;

- Обговорення матеріалів відкритого уроку __________________

- Обговорення презентації учнівських проектів, дослідницьких робіт.

-психологічна підтримка;

Узагальнення досвіду членів творчої групи.

3. Підсумковий етап.

-Аналіз впливу інформаційних технологій на розвиток логічного мислення учнів та вчителів.

Кiлькiсть переглядiв: 593

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.