З кожним днем інформаційно-комунікативні технології (ІКТ) все глибше проникають у навчально-виховний процес, стають його невід’ємною складовою. Ще недавно ІК-технологіями опікувалися тільки вчителі інформатики, нині ж це питання є актуальними для кожного педагогічного працівника. У Івангородській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів вже кілька років поспіль працює творча група вчителів-предметників для розв’язання проблеми «Впровадження інформаційно-комунікативних технологій у навчально - виховний процес».
Метою створення стало:активізація творчої професійної діяльності, стимулювання безперервної фахової освіти, підвищення відповідальності за результати навчання та виховання учнів, впровадження інформаційно-комунікативних технологій у роботу школи, пошук ефективних шляхів їх застосування в масовій практиці.
Творча група визначила для себе такі головні завдання:
- Вивчення теорії і методики впровадження інформаційних технологій навчання на уроках іноземної мови, математики, зарубіжної літератури і на уроках початкової ланки .
- Практичне використання активних та інтерактивних методів навчання на уроках іноземної мови, математики, зарубіжної літератури та в позаурочній діяльності.
- Створення банку методичних розробок уроків іноземної мови, зарубіжної літератури, математики з використанням інформаційних технологій навчання.
- Моделювання та апробація інтегрованих уроків.
- Підготовка методичних рекомендацій з питань організації роботи з моделювання та проведення інтегрованих уроків із використанням ІКТ- супроводу.
- Узагальнення досвіду роботи вчителів з питань організації та проведення навчальних занять (в урочний і позаурочний час).
- Презентація досвіду роботи членів творчої групи на засіданнях РМО вчителів інформатики, надання допомоги вчителям школи при впровадженні ІКТ- супроводу.
План роботи творчої групи на 2016-2017 навчальний рік
План роботи творчої групи на 2015-2016 навчальний рік
План роботи творчої групи на 2014-2015 навчальний рік
План роботи творчої групи на 2013-2014 навчальний рік
Засідання№1.«Інтегрований урок – як одна із форм застосування комп’ютерних технологій».
1. Підготовчий етап
Вивчення науково-методичної літератури з проблеми інтегрованого уроку.
2.Основний етап
2.1. Теоретична частина
-Анкетування для виявлення рівня професійної компетентності учасників творчої групи2.2 Практикум
-Обговорення відкритого уроку_______________________
-Вироблення рекомендацій, що до підготовки програмного забезпечення для відкритих уроків.
2.3 Психологічна підтримка
3. Підсумковий етап
Засідання№2.«Впровадження інтегрованих курсів у до профільній освіті (середня ланка)».
1. Підготовчий етап
Підбір та розробка тем для відкритих уроків членів групи згідно до існуючого ПЗ школи;
Вивчення програм інтегрованих курсів для середньої ланки;
Виявлення об’єктивного стану з даної теми для впровадження цих програм в навчально-виховний процес;
2.Основний етап
2.1. Теоретична частина
- Що таке креативність?
2.2 Практикум
-Обговорення відкритого уроку________________________________________
-Вироблення рекомендацій, що довибраних тем для учнівських проектів.
2.3 Психологічна підтримка
3. Підсумковий етап
Засідання№3.«Інтегрованість знань – шлях до розвитку творчої компетентної особистості».
1. Підготовчий етап
-Вивчення науково-методичної літератури з проблеми розвитку креативної та компетентної особистості.
2.Основний етап
2.1. Теоретична частина
Створення методичного бюлетеняна тему: «Інтегрованість знань - шлях до творчої особистості»
2.2 Практикум
-Обговорення відкритого уроку________________________________________
-Комп’ютерна підтримка навчального процесу.
2.3 Психологічна підтримка
-Діагностика розвитку рівня пізнавально-творчих здібностей
3. Підсумковий етап
-Розробка рекомендацій для створення ІКТ –супроводу інтегрованого уроку
Засідання№4.«Впровадження інтегрованих курсів у початковій ланці».
1. Підготовчий етап
-Вивчення науково-методичної літератури та програм інтегрованих курсів для початкової школи.
2.Основний етап
2.1. Теоретична частина
2.2 Практикум
-Обговорення матеріалів відкритого уроку________________.
-Презентація учнівських проектів.
-Обговорення матеріалів відкритого уроку.
-Анкетування та узагальнення досвіду членів творчої групи.
-Аналіз результатів упровадження комп’ютерних технологій через введення інтегрованих курсів та інтегрованих уроків в практику навчально - виховного процесу.
Коментарi